Arg - taggad i konstiga bilder på instagram

God kväll, nu är jag faktiskt lite smått irriterad. För några dagar sedan, kanske tre dagar sedan blev jag taggad i ett foto på instagram, det var ett väldigt typ halvnaket foto och bara allmänt konstigt, ni vet någon utländsk sida med halvnakna kvinnor och massa telefon nummer. Jag blockade kontot direkt. Och nu idag händer precis samma sak igen, förmodligen samma personer som ligger bakom kontot också då det är precis likadant som det förra bara det ett nytt konto.. dessutom är det tidigare kontot förmodligen raderat då det har försvunnit från min blockeringslista. Jag blir så fruktansvärt irriterad. Jag vill inte bli taggad i massa konstiga bilder på nätet. Och när jag blockerat en gång varför ska man då ge sig på igen från en annan sida. Usch, någon som råkat ut för samma sak? Här nedan finner ni en bild på det blockerade kontot. 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0