En sak jag stör mig på med bareminerals

(null)


God kväll, idag har jag faktiskt inte varit hemma på hela dagen då jag varit i Västerås och handlat en massa med Agnes då vi ska ha 20-års fest imorn. Och sen på kvällen har jag varit på lite födelsedagsfirande så nu är jag helt slut. Men jag tänkte att jag kör ett litet inlägg på en sak jag stör mig på med mitt bareminerals smink.

Jag har då bareminerals vanliga puderfoundation i orginal som jag brukar använda lite snabbt innan jobb eller skola när jag inte har så mycket tid och tycker det täcker rätt bra och ser fint ut. Jag använder även deras mineral veil som då ska göra resultatet bättre. Sen har jag självklart haft en primer under allt detta. Men ändå ser det vissa dagar ut som på bilderna ovan som är tagna efter ett arbetspass.. porerna syns tydligt både kring näsan och kinderna och i vecken runt ögonen har det lagt sig ut hur mycket som helst.. vilket jag tycker är lite synd för detta är verkligen en produkt jag i vanliga fall gillar.. Men för er med stora porer som har långa dagar på jobbet så rekommenderar jag inte bareminerals puderfoundations. :/ 

Om någon har några bra tips på hur man inte får bareminerals puderfoundation att lägga sig i porerna eller i mina linjer kring ögonen så tar jag gärna emot dem tipsen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0