solig dag på stranden :p

(null)

God kväll, nu har jag precis kommit hem från träningen och tänkte att jag gör ett inlägg om dagen idag bara rent generellt. Det händer inte supermycket just nu eftersom att det är tentavecka nästa vecka och jag försöker bara plugga så mycket som möjligt. 

Så idag började jag min dag med att ta skolbussen till skolan redan klockan 07.00 och sen var jag i skolan till kanske 11. Efter det åkte jag hem, käkade lite lunch och pluggade och sen mötte jag upp Agnes för planering av våran 20-års fest vi ska ha i helgen. Vi köpte lite fika och åkte till stranden och satte oss i solen en sväng, väldigt mysigt om ni frågar mig. Nu på kvällen har jag käkat kvällsmat och som sagt tränat.. Ska ta och sova nu så jag orkar upp imorn. Go natt. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0