Fredagskväll

(null)

God kväll, nu har jag äntligen krupit i säng efter en spänd dag. Imorse sov jag faktiskt ut så länge jag kunde i hopp om att vara pigg på tentan jag hade på eftermiddagen. Det var nämligen omtentan i kalkyl kursen i matte som skulle skrivas. Jag tyckte faktiskt tentan såg svår ut när jag först klev in i skrivsalen, men sen så efter ett tag började jag inse hur jag skulle lösa de olika frågorna så jag tror det gick bra tillslut. 

Direkt efter tentan blev jag upplockad av pojkvännen och vi åkte till shoppingcentret för att äta mat och shoppa lite nya träningskläder till honom och sen drog vi direkt till gymmet och körde ett armpass. Efter det var det en sväng till affären och sen ut med hunden. Blev även att jag fortsatte rensa lite där vi bor just nu och snart har jag rensat klart hela min garderob jag har här vilket känns jätteskönt. 

Och nu har jag då äntligen kommit i säng och börjat läsa den här boken ni ser på bilden som jag faktiskt köpte på gekås i Ullared. Den heter "Omgiven av dåliga chefer" och är skriven av samma författare som "omgiven av idioter" och "omgiven av psykopater" nämligen Thomas Eriksson. (Och nej jag har absolut inte en dålig chef eller så men tyckte boken lät spännande). Jag köpte den för cirka 139 kronor på gekås i alla fall. Och den finns säkert att få tag på vart som helst på nätet. Menmen, nu ska jag sova för imorn ska jag jobba en sväng på kvällen. Go natt. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0