Skönhets produkter från Ullared

(null)
 
Nu tänkte jag publicera fler skönhetsprodukter som jag har handlat på Gekås i Ullared. Och det är dem här produkterna ni ser ovan. Jag tänkte inte att jag gör något superlångt inlägg om dessa utan bara skriver lite snabbt vad det är och vad det kostade. Vissa av produkterna kommer det eventuella recensioner på senare. 
 
LÓreal paris Elvital anti-breakage hårinpackning som kostade 29,95 kr. På nätet kostar den 71,20 kr hos lyko. 
 
Gunry avsminkningsservetter kostade 8,95. Kostar på ÖB's sida 14 kr.
 
Batiste torrschampo Extra stor förpackning (400ml)  i rose gold kostade 39,95. På nätet kostar rose gold 200ml 59 kronor hos nelly. Helt sjukt att en flaska med mindre produkt i är dyrare i vanliga fall än vad denna större flaskan var på ullared. 
 
Aussie reseförpackning med återfuktande schampo kostade 7,95kr. Hittar inte just dessa på nätet någonstans menmen, jag tyckte i alla fall att det var billigt för en reseflaska fylld med ett i vanliga fall medeldyrt schampo. 
 
Nivea waterproof make up remover kostade 32,95 kronor. Kostar på nätet 45 kronor hos apotea. 
 
Dove summer revived som är en återfuktare som ger lite lite färg kostade 46,95kr. På apotek hjärtat kostar den 49 kr. Så den var väl inte superbillig men passade på att köpa saker jag behöver också. 
 
Tillsist var det en ansiktsmask essential daily care med sparkly glitter, som jag mest köpte för att det var en rolig grej och den kostade 22,95 kr. Och den kostar 49 kr hos lyko. 
 
Det var alla grejor jag valde att ha med i detta inlägg. Jag vet mycket av det var ganska "basic" och kanske inte superspännande men det kommer fler inlägg med vad jag köpte på gekås snart. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0