Glossybox oktober 2018

Hej, igår kom den här månadens glossybox hem till mig. Boxen heter denna månad "flawless fall" och är en vanlig rosa box. I boxen låg dock hela sex stycken skönhetsprodukter vilket jag tyckte var extra kul då man bara brukar få fem. Här nedan kan ni se vad jag fick i min box. Och från höger till vänster så ser vi:

- en hudvårdsolja från bio oil
- pore professional primer från benefit
- en form av hudkräm från vichy
- en tvätt och sminkborttagning från vichy
- en ögonskugga på penna från meech n Mia
-(längst ned) en liquid blush från NIKO PRO.

(null)

(null)
(Här ovan ser vi som vanligt kortet som beskriver produkterna denna månad) 

Jag kommer självklart att prova alla produkter som vanligt så får vi se i ett senare inlägg vad jag tycker om dem. :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0