I samarbete med Ellen har jag fått hem produkter..

Produktrecension i sammarbete med Ellen. 
 
(null)
 
Nu kommer en typ av inlägg jag har drömt om att få göra väldigt länge och det är nämligen ett sammarbete då jag fått chansen att testa olika produkter från Ellen AB. Detta har jag fått chansen att göra i och med min bloggportal blogg.se. 
 
Ellen AB är i alla fall ett företag som tillverkar intimprodukter, de gör till exempel tamponger, tvål och deo för de intimare områdena vilket jag tycker är jättebra men dock inte har varit något jag tänkt så mycket på att man kanske behövde tidigare. Det är inte förrän jag fick hem produkterna för det här sammarbetet som jag faktiskt insåg att det gör skillnad. 
 
De produkter jag har fått prova då är: LN intimate DEO, LN intimate cleansing foam och LN after shave & wax gel. Och jag tänkte att jag tar upp dem var och en och berättar vad jag tyckte och sätter ett litet betyg här nedan. :)
 
Jag börjar med LN intimate DEO. Detta är en deo i sprayform som man då ska spraya på ljumskarna, och den ska där med motverka svettlukt i området kring underlivet samt återställa pH-värdet. Den är parfymfri och fri från aluminium och parabener vilket jag tycker är bra. Och när jag själv har testat denna nu i en vecka så märker jag skillnad framförallt när jag tränat på gymmet. Jag måste säga att jag ibland upplever att mina träningskläder snabbt luktar "i det området" vilket faktiskt har minskat i och med dessa produkter. Doften på denna deo är inte speciellt stark, vilket jag gillar utan bara mer naturligt. Detta är kanske inget jag har ett superstort problem med annars men just när jag tränar så har faktiskt denna hjälpt. Den finns att köpa och kostar cirka 89 kronor, länken till alla produkter lägger jag längst ned i inlägget. Jag ger denna betyg 4/5 för att den gör det den ska och jag ser inte att den inte skulle fylla sin funktion på något sätt, med andra ord en bra produkt. 
 
Nu går vi vidare till LN intimate cleansing foam som då är en tvål som man skall tvätta underlivet med. Och den ska motverka irritation, klåda och illaluktande flytingar, något jag faktiskt ibland har problem med framförallt kring mens. Man ska även kunna använda produkten som vårdande raklödder vid rakning. Innehåller även denna milda ingredienser och är parfymfri. Och jag kan säga att jag gillar den här produkten, den håller rent och det känns fräscht och motverkar även denna dålig lukt och jag har faktiskt inte alls upplevt dålig lukt under perioden då jag använt dessa produkter och då har jag ändå fått prova dem ganska precis efter min mens vilket ibland är en problem period för mig. Denna produkt gillar jag verkligen för den doftar inte så mycket och precis som man tvättar kroppen bör man även tvätta underlivet, och då är det bra med en tvål som är anpassad för det eftersom att en vanlig tvål kan torka ut och irritera. Denna får betyg 5/5 av mig och är den absolut nödvändigaste produkten av dessa tre om ni frågar mig. Finns även den att köpa för ca 99 kronor.
 
Och sista produkten jag fick prova var LN after shave & wax gel. Som är en gel som ska minska prickar och irritation efter rakning eller vaxning i intimområdet. Den ska även vara lugnande, mjukgörande och skonsam. Det här är även det en produkt som jag verkligen tycker funkar. Jag får inga röda prickar eller andra irritationer, om jag använder denna efter rakning. Och jag brukar få röda prickar och irritation efter rakning då jag generellt sätt ser ut att ha ganska känslig hud. Så denna produkt tycker jag verkligen är toppen och den hjälper mig jättemycket. Den luktar också väldigt naturligt. Jag är väldigt, väldigt nöjd med denna för nu kan jag äntligen raka mig utan att bli rödfläckig. Denna får betyg 5/5 och man kan självklart köpa produkten för ca 109 kr. :)
 
LÄNK till produkterna: https://clickmetertracking.com/intimtmedLN
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0