Ellen’s intimprodukter - använder jag dem fortfarande?

 
 
Hej, tänkte att jag ska köra en uppföljare på intimprodukterna jag fick hem för ett tag sedan från Ellen. Nu har jag haft dem i cirka två månader. Och jag tänkte att jag då gör ett litet uppföljar inlägg angående dessa produkter för att jag tycker det är lite intressant. Jag menar använder jag fortfarande produkterna? Använder jag dem lika mycket som jag tänkt och tycker jag fortfarande att de är nödvändiga? 
 
Jag kan ju börja med att berätta att jag använder alla tre produkterna och har gjort ganska regelbundet under dessa två månader. Tvålen använder jag nästan varje gång jag tvättar mig för jag upplever verkligen att den hjälper mig att förhindra dålig lukt och flytingar. Jag har även upptäckt att tvålen är extremt bra att tvätta min menskopp med så det är ett litet tips till alla där ute som använder menskopp. Denna tvål irriterar ju inte underlivet eller så så den är helt perfekt att tvätta sin menskopp med. :D
 
Intimdeon jag fick är något som jag har använt mycket mer än vad jag trodde. Den är verkligen superbra kring mensen eller vid träning för mig då den förhindrar dålig lukt och det hjälper verkligen för min del. Och denna deo var kanske det jag trodde att jag skulle använda minst men så blev det verkligen inte.
 
Men after shave and wax gelen som jag fick har jag nog använt minst. Det är en otroligt bra produkt som jag tycker väldigt mycket om, men jag glömmer ofta att använda den efter att jag rakat mig. Men när jag väl gör det så blir huden mycket mindre irriterad och det uppstår inga röda fläckar men som sagt jag glömmer ofta bort att använda den tyvärr. 
 
Jag tycker i alla fall fortfarande att detta är fantastiska produkter och jag använder som sagt dem fortfarande väldigt mycket. Tror absolut att jag bara måste köpa mer av tvålen snart när den är slut för jag vet inte riktigt hur jag skall klara mig utan den. Rengöra min menskopp med vanlig tvål funkar ju men då måste man skölja den extra noga osv osv för att man vill inte ha upp vanlig tvål där nere.. Så det känns helt klart säkrare med intimtvålen. 
 
Är ni intresserade av produkterna finns hemsidan här: https://www.ellen.se 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0