Två produkter jag tagit slut på

(null)
 
God morgon, eller snarare god dag. Nu har jag valt att sova ut ordentligt istället för att gå på föreläsningen som var imorse eftersom att jag har omtenta i matten nu på eftermiddagen. Så jag är verkligen supernervös. Men det är inte det detta inlägg ska handla om utan jag tänkte snarare recensera två produkter jag tagit slut på. 
 
Och det är då dessa två produkter som ni ser på bilden ovan. Det ena är en Gentle eye make-up remover från nivea som ska vara för sensitive eye area. Och den andra är en oil-free matifying daily moisturiser från ACO. 
 
Jag tänkera att jag tar och börjar med sminkborttagningen från nivea som jag inte alls har tyckt om. Visst den tar bort smink helt okej men eftersom att jag har en del vattenfasta produkter när jag sminkar mig så gillar jag den inte alls. Den är nämligen inte gjord för att ta bort vattenfasta produkter och fungerar därmed inte för mig. Visst den tar bort ögonskuggan men eyelinern och mascaran sitter ofta kvar efter. Men har man inte vattenfasta produkter tror jag att den kan funka helt okej. Den får en 3/10 av mig i alla fall och finns att köpa på apotekhjärtats hemsida för 45 kr. 
 
Nu till ACO's ansiktskräm som jag har tyckt om valdigt mycket faktiskt. För mig gör den vad den lovar och mattar ned huden något samtidigt som den återfuktar. Jag upp lever inte att jag fått mer finnar eller hudproblem av denna vilket jag tycker är väldigt positivt. ACO ska inte heller testa på djur enligt vad jag fått fram vilket jag ser som mycket positivt. Många av deras produkter är även veganska. Vet dock INTE om denna är vegansk. Menmen denna får 8/10 av mig för den har alltid funkat för mig och tror detta är min tredje flaska jag använder upp av just denna. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0