Kladd

God kväll! 
 
Denna vecka har varit väldigt bra, jag har jobbat hela veckan och efter jobb har jag egentligen bara varit på gymmet eller varit hemma. Jag försöker att vila mellan mina pass eftersom att jag även kommer att jobba nu i helgen. Och ja, jag vet att det inte är hälsosamt att jobba så här mycket men för tillfället så känns det riktigt bra och om cirka två veckor så börjar skolan igen, så då slipper jag jobba. Påtal om skolan så får jag dessutom två av fem vardagar då jag inte har schemalagda lektioner vilket jag tycker ska bli otroligt skönt för då har jag en större valmöjlighet kring hur jag vill lägga upp mina dagar. :)
 
Idag så har jag egentligen inget spännande att skriva om utan jag tänkte bara publicera en påbörjad skiss, eller vad man nu ska kalla det, som jag har påbörjat nu mellan alla pass vilket känns väldigt roligt. Jag hoppas att jag fortsätter att rita mer framöver för att det är så himla roligt men problemet för min del är ofta att jag inte riktigt kommer igång med saker, det blir liksom inte så att jag plockar fram alla pennor och grejor. Det är så mycket lättare att bara sitta med telefonen en stund och glo, även om det inte är speciellt givane alla gånger. (Skulle återigen behöva försöka att minska min skärmtid.)
 
Nu ska jag nog ta och sova då jag ska jobba en sväng imorgon och sen får vi se. God natt. :)
 
(null)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0