Halloumitacos och tentaperiod

(null)

God kväll på er! Idag har varit en ganska härlig dag samtidigt som jag har haft fullt upp. Nu är jag nämligen inne i en tentaperiod igen som är andra årets sista. Eftersom att studierna är på distans just nu så har jag fått skriva hem tentamen i solen. Alla lärare har valt att göra på lite olika sätt och idag har jag haft hela dagen på mig att skriva tentan som mer var som lite olika diskussions uppgifter.

Vid 12 tog jag lunch i solen och åt en supergod halloumi tacos. Jag fick tipset av en kollega förra veckan att man tar bara halloumi i stekpannan med tacokrydda istället för köttfärs. Alltså gör tacosen precis som vanligt med samma tillbehör bara det att man byter ut tacofärsen mot halloumi. :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0