Isadora - big bold mascara

(null)

God morgon eller snarare goddag. Idag skulle jag vilja visa upp min nya mascara som jag köpte förra veckan här på bloggen. Det fick bli denna som är från Isadora och heter big bold waterproof volume mascara. Tror den kostade ca 159 kronor på kicks

Om man ska börja med att prata lite om mascarans utformning så är flaskan ganska stora och borsten lika så. Jag gillar stora borstar men kan ibland uppleva att de är jobbiga pga att det lätt kladdar runt om ögat när man ska försöka applicera den. 

(null)

Såhär ser då mascaran ut på fransarna efter att jag har använt den i cirka tio timmar en varm dag samt varit på gymmet. Jag måste säga att den sitter ändå riktigt bra meeen ger ifrån sig lite lite färg där ovan för ögat om ni kan se. Det är väldigt väldigt lite och då har jag ändå varit och gymmat med denna mascaran. Annars tycker jag att den ger mina fransar volym och får dem att se superfina ut. :)

En + och - lista
+ bra pris
+ sitter bra
+ ger fina fransar
+ icke djurtestad
+/- stor borste. Både bra och dåligt.
- ger ifrån sig liite mascara ovan ögat när jag blir varm och t.ex. har tränat. Men är inte alls mkt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0