Färgat brynen

 
(null)
 
God morgon på er! Som jag skrev förra veckan så har jag färgat mina ögonbryn och det var första gången som jag färgade brynen och detta gjordes på make up store här i min stad och jag blev faktiskt himla nöjd. Jag visar er tre bilder här nedan varav första är mina bryn innan plocket och färgen, andra bilden är precis efter plock och färg och den tredje är några dagar efter då färgen har lossnat lite. :)
 
Det kanske inte blev en jättestor skillnad i slutändan men jag känner att mina bryn är mer synliga nu och jag är så nöjd. Det är mycket lättare att fylla i brynen också när de syns tydligare och allt hår runt omkring blivit plockat. Funderar faktiskt på att prova göra detta hemma nästa gång, eller vad säger ni? :)
 
(Lite senare idag ska jag gå och göra två nya hål i örat också och jag hoppas verkligen att det blir bra)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0