Egna lösnaglar

God kväll på er!
 
Nu har jag under en längre period tagit en väldigt lång blogg-paus, och jag vet faktiskt inte riktigt varför det bara blev så. Jag tror det har att göra med att det har varit väldigt mycket på senaste. Jag läser som sagt 150% i skolan, jobbar vid sidan om och tränar. Dessutom så har jag börjat rensa ur mina gamla rum hos mamma och pappa och det finns en hel del att ta tag i just nu så jag har rent av inte bara orkat.
 
Nu har jag dock bunkrat upp på massa spännande inlägg som jag kan tänka mig att skriva framöver. Tänkte börja med detta inlägg angående att jag gjorde egna lösnaglar hemma för ett tag sedan..

(null)
Då brukar jag göra så att jag köper genomskinliga lösnaglar, (Är faktiskt osäker på vart man kan få tag på det i Sverige då mina är från Thailand), som jag klipper, filar och sedan limmar på. När jag limmar brukar jag använda depends lösnagel-lim som går att hitta HÄR  Tycker det har ganska bra hållbarhet ändå och är bra i pris. 

(null)
Sedan så målar jag bara lösnaglarna i önskad färg också blir det så här fint! Självklart kan man klippa och fila andra former osv om man vill. Det roligaste med att göra lösnaglar hemma tror jag är att det är både bra och billigt. Visst lossnar de relativt fort, för mig höll det ca 1 vecka innan första nageln lossnade men det tycker jag är ganska skönt då jag gillar att byta färg osv på mina naglar. 

Nu tänkte jag att jag ska ta och sova då det är dags för skola imorgon, på distans då såklart. God natt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0