God morgon

(null)
 
God morgon på er! Nu har jag precis vaknat och ska sätta mig och måla naglarna innan föreläsningarna börjar klockan 10.00. Idag kommer det i princip bara bli plugg hela dagen så det blir inte någon speciellt rolig dag. Nu när jag är hemma så mycket så är jag som tidigare sagt helt in snöad på att måla naglar.. Igår kväll målade jag till och med mina tånaglar i en hudfärgad nyans. Detta gjorde jag då jag egentligen har fruktansvärt spruckna och hemska tå naglar coh tänkte att det faktiskt ändå nästan är vår och att man kanske borde vara lite fräsch. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet även om det var en halvkladdig tånagelmålning som blev utförd. 
 
Jag vet att jag inte har så mycket intressanta inlägg att publicera just nu och det har bara blivit så nu en tid. Jag har hela tiden tänkt att jag ska göra mer intressanta inlägg men det har rent av inte blivit så och jag börjar bli osäker på när det kommer att komma intressanta inlägg igen. Jag har funderat extremt mycket på om jag ska börja måla och försöka lära mig kalligrafi igen för att det var så himla kul att hålla på med men jag känner inte riktigt att jag hinner med allt jag vill göra mellan skola och jobb alla gånger. Det är jobbigt att plugga 150% och det är något som jag nu kommer att göra fram till sommaren. Men sen i höst så kommer jag gå tillbaka till 100% och får för hoppningsvis då mer fritid och ork över. På vårterminen nästa år kanske jag till och med ska ta en period där jag bara läser 50% eftersom att jag redan har extrapoäng som skulle kunna täcka upp. Menmen, nu ska jag passa på och måla naglarna innan föreläsningen börjar och förhoppningsvis så publicerar jag dem här sen. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eilene.blogg.se

En blogg med mycket produktrecensioner och smink med inslag av min vardag. :)

RSS 2.0